0 Recensies SKU: n_56770

15 ml Diamante Retro Antieke Hol Glas Parfumflesje Lege Cosmetische Container Parfumflesje

Op voorraad

15 ml Diamante Retro Antieke Hol Glas Parfumflesje Lege Cosmetische Container Parfumflesje # BOSE688
FAQ:
Q: hoe betaal Ik voor mijn aankoop?
een: er vele betaalmethoden beschikbaar Alibaba.com zoals creditcards, real-time bankoverschrijvingen, offline betalingen (overschrijvingen en Western Union). U kunt een methode die het meest handige voor u. Q: hoeveel kost het om naar mijn land?
een: Klik Verzending en betaling tab op de product detail pagina, en je zal de levering details. u kunt berekenen verzendkosten door het invoeren de vereiste informatie. Q: Is er een tracking-nummer artikel?
A: Ja, we schip elke bestelling met hun Tracking-nummer, en u kunt de zending staus op de bijbehorende website. Q: Ik ben een reseller, wil Ik kopen veel stukken van uw item, wat \\ de wholesale-prijs? een: Hi, bedankt voor uw aanvraag, als u wilt kopen grote hoeveelheid, stuur e-mail ons, wij u de beste prijs, bedankt!
opmerking: We sturen door HK luchtpost of China luchtpost als pakket binnen 2 KG. we sturen door EMS als pakket kan bereiken boven 2 KG.
grootte beschrijving: boven is betegeld maat, omdat iedereen \\ meetmethode en meetinstrument is anders,
maat: Er is een volgende lijst, u 1-2 cm verschilt door handmatige meting, dankzij (Alle in cm en let 1 cm = 0.39 inch)
verzending:
wanneer je een order, kies een verzendmethode en voor de bestelling inclusief de verzendkosten. we de items binnen 5 dagen uw betaling is voltooid.
We niet garanderen levertijd op alle internationale zendingen vanwege verschillen in de tijden in landen, die invloed kunnen hoe snel uw product wordt gecontroleerd. let buyerers verantwoordelijk voor alle extra douaneheffing, makelaarskosten, rechten, en belastingen bij invoer in uw land. deze extra kosten kunnen worden verzameld op tijd van levering. we niet terugbetalen ver

€1 754.27

Delen

Goedkope 15 ml Diamante Retro Antieke Hol Glas Parfumflesje Lege Cosmetische Container Parfumflesje, koop Kwaliteit Hervulbare Flessen rechtstreeks van Leveranciers van China: 15 ml Diamante Retro Antieke Hol Glas Parfumflesje Lege Cosmetische Container Parfumflesje

Goedkoop 15 Ml Diamante Retro Antieke Hol Glas Parfumflesje Lege Cosmetische Container Parfumflesje, Hoge Kwaliteit 15 Ml Diamante Retro Antieke Hol Glas Parfumflesje Lege Cosmetische Container Parfumflesje, Chinese Hervulbare Flessen Leveranciers.

Aritkeltype Refillable Bottles
Soort Unit lot (500 stukken/lot)
Gewicht Pakket 100.0kg (220.46lb.)
Afmeting Pakket 10cm x 10cm x 10cm (3.94in x 3.94in x 3.94in)
Zoeken