6 Recensies SKU: n_49957

24 MM Blauw Oranje Rood Waterdichte Siliconen Rubber Horlogeband Strap Voor PAM Panera-ik Met Vlinder Gesp Sluiting originele Logo

Op voorraad

SPECIFICTION 1, Materiaal: Natuurlijke rubber 2, lengte: 125mm * 75mm 3, Size: 24mm 4, Kleur: Zwart, Blauw, Oranje, Rood 5, Dikte: 2.5mm 6, Met Logo 7, geef het juiste adres wanneer u de betaling, vooral wanneer u schip naar andere adres plaats van uw bevestigd paypal verzendadres Detail Foto werktijd: maandag-Zaterdag Beijing Tijd 9:00-6:00

€20.39 €21.93

Delen

Goedkope 24 MM Blauw Oranje Rood Waterdichte Siliconen Rubber Horlogeband Strap Voor PAM Panera ik Met Vlinder Gesp Sluiting originele Logo, koop Kwaliteit Horlogebanden rechtstreeks van Leveranciers van China: 24 MM Blauw Oranje Rood Waterdichte Siliconen Rubber Horlogeband Strap Voor PAM Panera-ik Met Vlinder Gesp Sluiting originele Logo

Goedkoop 24 MM Blauw Oranje Rood Waterdichte Siliconen Rubber Horlogeband Strap Voor PAM Panera Ik Met Vlinder Gesp Sluiting Originele Logo, Hoge Kwaliteit 24 MM Blauw Oranje Rood Waterdichte Siliconen Rubber Horlogeband Strap Voor PAM Panera-ik Met Vlinder Gesp Sluiting Originele Logo, Chinese Horlogebanden Leveranciers.

Bandkleur Black, Blue, Red, Orange
Band Breedte With Silver Buckle, With Black Buckle
Aritkeltype Horlogebandjes
Merknaam LUKENI
Conditie Nieuw zonder labels
Bandmateriaal Rubber
Bandlengte 20cm
Modelnummer PAM0000
Sluithaken Pin buckle
Soort Unit stuk
Gewicht Pakket 0.1kg (0.22lb.)
Afmeting Pakket 15cm x 10cm x 5cm (5.91in x 3.94in x 1.97in)
Zoeken